Raporty
Raporty
Moduł menadżerski
Moduł księgowości
Faktury
Obieg dokumentów
Previous
Next
Wielomodułowe rozwiązanie WWW ograniczające obciążenie pracowników działów sprzedaży i administracji, a także koszty komunikacji towarzyszące rozliczaniu materiałów
i wydatków marketingowych oraz biurowych poprzez:
OBIEG ROZLICZANIA WYDATKÓW (OPŁACANYCH PRZEZ PRACOWNIKA KARTĄ LUB GOTÓWKĄ)
OBIEG FAKTUR PRZELEWOWYCH I ZARZĄDZANIE PŁATNOŚCIAMI
OBIEG ZAMÓWIEŃ DO DOSTAWCÓW I KONTROLA STANÓW MATERIAŁÓW
OBIEG AKCEPTACJI ZLECEŃ NA MATERIAŁY BIUROWE I MARKETINGOWE
ZARZĄDZANIE DYSTRYBUCJĄ SPRZĘTU BIUROWEGO I MATERIAŁÓW MARKETINGOWYCH
KOORDYNACJA WSPÓŁUŻYTKOWANIA SPRZĘTU I POMIESZCZEŃ
AUTOMATYCZNA DEKRETACJA WYDATKÓW DO FK
Na wdrożeniu rozwiązania zyskują:
PRACOWNICY
Rejestrują wydatki i składają zapotrzebowania na materiały w dogodnym dla siebie momencie, zaś system pilnuje terminów rozliczeń.
MENEDŻEROWIE
Kontrolują rozliczenia i strukturę wydatków akceptują zamówienia i faktury w dogodnym miejscu i czasie.
MAGAZYNIER
Planuje działania w oparciu o listę dostaw i wydań.
KSIĘGOWOŚĆ
Ogranicza się do kontroli merytorycznej zebranych danych, informacja jest wprowadzana najbliżej miejsca powstania (cel wydatku).
WYMAGANIA APLIKACJI:
- Serwer WWW lub Hosting Windows i dostęp do Internetu
- Użytkownicy korzystający z poczty elektronicznej
KOSZT ROZWIĄZANIA ZALEŻY OD ILOŚCI MODUŁÓW ZAPLANOWANYCH DO WDROŻENIA
Dodatkowe informacje:
AndrzejSkorupowski@legat.com.pl 602309255
StanislawKazmierczak@legat.com.pl 602124103